I. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy k8k.pl/sklep, zwany dalej „Sklepem”, jest prowadzony przez firmę KMC Global Solutions z siedzibą przy ul. Fałata 13/9, 30-118 Kraków, NIP: 7361508108, REGON: 120296803, numer telefonu: 605-544-570, adres e-mail: kontakt@k8k.pl, zwaną dalej „Sprzedawcą”.
  2. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania ze Sklepu, prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów, a także zasady składania i realizacji zamówień.
  3. Z uwagi na fakt, że Sklep zawiera treści przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich, wejście do Sklepu oraz możliwość składania zamówień jest uwarunkowane uprzednim złożeniem przez Klienta oświadczenia o pełnoletności i akceptacji niniejszego Regulaminu (Bramka Wiekowa).
  4. Każdy Klient, przed złożeniem oświadczenia umożliwiającego mu korzystanie ze Sklepu, jest zobowiązany zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i może podejmować dalsze czynności wyłącznie po akceptacji wszystkich jego postanowień.
  5. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie, pod adresem k8k.pl/regulamin-sklepu.
  6. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu na terenie Polski.
  7. Klienci mogą kontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub listownie na adres podany w punkcie 1.
  8. Postanowienia Regulaminu nie naruszają praw przysługujących konsumentom na podstawie Ustawy z dnia 23 grudnia 1964 roku Kodeks cywilny (j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 – dalej jako „Kodeks cywilny”) oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287).

II. Definicje

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca zakupów w2 Sklepie.
  2. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Towar – produkt oferowany przez Sklep do sprzedaży.
  4. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towaru na warunkach określonych w Regulaminie.
  5. Umowa sprzedaży – umowa zawarta między Sprzedawcą a Klientem, której przedmiotem jest sprzedaż Towaru.

III. Zasady składania i realizacji zamówień

  1. Klient może złożyć zamówienie poprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
  2. Zamówienie jest uważane za złożone, gdy Klient potwierdzi jego treść i zaakceptuje Regulamin.
  3. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia przez Sklep.
  4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep płatności za zamówienie.
  5. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych, chyba że strony uzgodnią inny termin.
  6. W przypadku braku dostępności zamówionego Towaru, Sklep poinformuje o tym Klienta i zaproponuje mu alternatywne rozwiązanie, np. wymianę Towaru na inny, anulowanie zamówienia lub przedłużenie terminu realizacji.
  7. Koszty dostawy Towaru ponosi Klient, chyba że strony uzgodnią inaczej.

IV. Płatności

  1. Klient może dokonać płatności za zamówienie w następujący sposób:
  • przelewem bankowym Blik na konto Sprzedawcy,
  • kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Stripe,
  1. W przypadku płatności przelewem bankowym, Klient jest zobowiązany do dokonania płatności w terminie 24 godzin od dnia złożenia zamówienia.

V. Odstąpienie od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, bez podawania przyczyny.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być złożone na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sklepu.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument jest zobowiązany do zwrotu Towaru w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  4. Koszty zwrotu Towaru ponosi Konsument.
  5. Sklep zwraca Konsumentowi wartość Towaru oraz koszty dostawy w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

VI. Reklamacje

  1. Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku, gdy Towar jest wadliwy lub niezgodny z umową.
  2. Reklamacja powinna zawierać opis i ew. zdjęcie wady Towaru oraz dane Klienta.
  3. Sklep rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  4. W przypadku uznania reklamacji, Sklep wymieni Towar na nowy, naprawi go lub zwróci Klientowi jego wartość.

VII. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest KMC Global Solutions.
  2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane w celu realizacji zamówień, a także w celach marketingowych, za zgodą Klienta.
  3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

VIII. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.02.2025.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.