I. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy k8k.pl/sklep, zwany dalej „Sklepem”, jest prowadzony przez firmę KMC Global Solutions z siedzibą przy ul. Fałata 13/9, 30-118 Kraków, NIP: 7361508108, REGON: 120296803, numer telefonu: 605-544-570, adres e-mail: kontakt@k8k.pl, zwaną dalej „Sprzedawcą”.
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania ze Sklepu, prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów, a także zasady składania i realizacji zamówień.
- Z uwagi na fakt, że Sklep zawiera treści przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich, wejście do Sklepu oraz możliwość składania zamówień jest uwarunkowane uprzednim złożeniem przez Klienta oświadczenia o pełnoletności i akceptacji niniejszego Regulaminu (Bramka Wiekowa).
- Każdy Klient, przed złożeniem oświadczenia umożliwiającego mu korzystanie ze Sklepu, jest zobowiązany zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu i może podejmować dalsze czynności wyłącznie po akceptacji wszystkich jego postanowień.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie, pod adresem k8k.pl/regulamin-sklepu.
- Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu na terenie Polski.
- Klienci mogą kontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub listownie na adres podany w punkcie 1.
- Postanowienia Regulaminu nie naruszają praw przysługujących konsumentom na podstawie Ustawy z dnia 23 grudnia 1964 roku Kodeks cywilny (j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 – dalej jako „Kodeks cywilny”) oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287).
II. Definicje
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca zakupów w2 Sklepie.
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Towar – produkt oferowany przez Sklep do sprzedaży.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towaru na warunkach określonych w Regulaminie.
- Umowa sprzedaży – umowa zawarta między Sprzedawcą a Klientem, której przedmiotem jest sprzedaż Towaru.
III. Zasady składania i realizacji zamówień
- Klient może złożyć zamówienie poprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronie internetowej Sklepu.
- Zamówienie jest uważane za złożone, gdy Klient potwierdzi jego treść i zaakceptuje Regulamin.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjęcia przez Sklep.
- Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep płatności za zamówienie.
- Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych, chyba że strony uzgodnią inny termin.
- W przypadku braku dostępności zamówionego Towaru, Sklep poinformuje o tym Klienta i zaproponuje mu alternatywne rozwiązanie, np. wymianę Towaru na inny, anulowanie zamówienia lub przedłużenie terminu realizacji.
- Koszty dostawy Towaru ponosi Klient, chyba że strony uzgodnią inaczej.
IV. Płatności
- Klient może dokonać płatności za zamówienie w następujący sposób:
- przelewem bankowym Blik na konto Sprzedawcy,
- kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Stripe,
- W przypadku płatności przelewem bankowym, Klient jest zobowiązany do dokonania płatności w terminie 24 godzin od dnia złożenia zamówienia.
V. Odstąpienie od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru, bez podawania przyczyny.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być złożone na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sklepu.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument jest zobowiązany do zwrotu Towaru w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Koszty zwrotu Towaru ponosi Konsument.
- Sklep zwraca Konsumentowi wartość Towaru oraz koszty dostawy w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
VI. Reklamacje
- Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku, gdy Towar jest wadliwy lub niezgodny z umową.
- Reklamacja powinna zawierać opis i ew. zdjęcie wady Towaru oraz dane Klienta.
- Sklep rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- W przypadku uznania reklamacji, Sklep wymieni Towar na nowy, naprawi go lub zwróci Klientowi jego wartość.
VII. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest KMC Global Solutions.
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane w celu realizacji zamówień, a także w celach marketingowych, za zgodą Klienta.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
VIII. Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.02.2025.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.